اولین همایش اعضای دادگاههای تجدید نظر انتظامی در رشته های مختلف برگزار شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش روابط عمومی شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری در گفتگو با رئیس شعب تجدید نظر انتظامی در شورای عالی : در فرایند رسیدگی به پروند های قضایی در برخی موارد در پی درخواست های شاکی یا متشاکی دادگاه های تجدید نظر تشکیل می شود . شایان ذکر است در این گردهمایی که بیست و ...

2 دقیقه
0 دیدگاه
روابط عمومی شورای عالی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش روابط عمومی شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری در گفتگو با رئیس شعب تجدید نظر انتظامی در شورای عالی : در فرایند رسیدگی به پروند های قضایی در برخی موارد در پی درخواست های شاکی یا متشاکی دادگاه های تجدید نظر تشکیل می شود .

شایان ذکر است در این گردهمایی که بیست و چهارم مهرماه گذشته تشکیل شد ، گروهی از کارشناسان راه و ساختمان،معماری ،مهندسی آب،امور بازرگانی،نفقه،وسائط نقلیه دریایی،برق و مخابرات،برق و تاسیسات و کارخانجات و تاسیسات ساختمان حضور یافتند  .

دکتر وحید میرحسینی که ازقضات عالی رتبه در قوه قضائیه هستند به پرسش های حاضرین در جلسه که در خصوص رسیدگی به پرونده های تجدید نظر، نکات مهم در رسیدگی وابسته به اعتراض اولیه شاکی ،بررسی مراحل دادرسی و… پاسخ جامع دادند.

وی همچنین به برخی از موضوعات که برای اکثر کارشناسان ابهاماتی را ایجاد کرده بود و قوانینی وضع شده در آن زمینه را موشکافانه و با ریزبینی دقیق تشریح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمیسیون امور صلاحیتهای علمی و فنی

 

اعضای کمیسیونرئیس کمیسیوننایب رئیس کمیسیوندبیر کمیسیون

حمیدرضا ارشادمنش

اسداله بقایی

غلامعباس پورسیدی

یحیی جعفری کناری

محمدذرضا شریعتی

بختیار علی پور

مهران کوهی کمالی

احمد مصطفی پور

امیر سقراط نظمی

محمد اکبری

محمدرسول حاجی قلی زاده

حمید مدنی

محمد اکبریاحمد مصطفی پورحمید مدنی