اولین وبینار آموزشی تاملی بر مطالعات خاکشناسی از دیدگاه کارشناس رسمی دادگستری برگزار گردید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش روابط عمومی شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری در چارچوب وظايفي كه قانون بر عهده اين شورا نهاده است كه كارگاههاي آموزشي را در راستاي ارتقاي سطح كارشناسي در كشور برگزار نمايد بدين منظور با دعوت از دكتر محمد حسين مسيح آبادي ،  وبینارآموزشي تاملی بر مطالعات خاکشناسی را در مورخ 27 آذر ماه برگزار گردید.

< 1 دقیقه
0 دیدگاه
روابط عمومی شورای عالی
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش روابط عمومی شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری در چارچوب وظایفی که قانون بر عهده این شورا نهاده است که کارگاههای آموزشی را در راستای ارتقای سطح کارشناسی در کشور برگزار نماید بدین منظور با دعوت از دکتر محمد حسین مسیح آبادی ،  وبینارآموزشی تاملی بر مطالعات خاکشناسی را در مورخ ۲۷ آذر ماه برگزار گردید.

شایان ذکر است در این وبینار ارتقای امر آموزش کارشناسان و لزوم به روز رسانی آموزش ها و آشنائی کارشناسان  با موضوعات و مسائل روز مورد بررسی وتبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در بخش دیگر این وبینار به موضوعاتی مانند: تعیین نوعیت خاک از نظر ساختمان و بافت و نفوذ پذیری و تشخیص رنگ و شور و یا قلیایی بودن املاح طبقات خاک و تفسیر آنها برای مصارف کشاورزی پرداخته شد.  لازم به ذکر است کمیته آموزش شورای عالی در نظر دارد وبینارهای آموزشی تخصصی برای رشته های کارشناس رسمی دادگستری برگزار نماید. شرکت در وبینارهای مذکور برای ارتقاء صلاحیت تأثیر گذار می باشد.

فایل پاور پوینت ارائه شده در جلسه اول

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمیسیون امور صلاحیتهای علمی و فنی

 

اعضای کمیسیونرئیس کمیسیوننایب رئیس کمیسیوندبیر کمیسیون

حمیدرضا ارشادمنش

اسداله بقایی

غلامعباس پورسیدی

یحیی جعفری کناری

محمدذرضا شریعتی

بختیار علی پور

مهران کوهی کمالی

احمد مصطفی پور

امیر سقراط نظمی

محمد اکبری

محمدرسول حاجی قلی زاده

حمید مدنی

محمد اکبریاحمد مصطفی پورحمید مدنی